Milyen nyelvvizsgát tegyek?

 2010.09.07. 22:19

Sziasztok!

 

Ezzennel megnyitom új blog bejegyzésemet. Hónapok óta nem írtam :(

Milyen nyelvvizsgát tegyek? Mennyi az optimális idő, amit nyelvtanulással töltesz egy nap/egy héten? Hogy tanuljak önerőből?

Ilyen és ehhez hasonló kérdéseiteket várom a blogban!

Üdv:

Timi

 

 

 

u.i.: ha még nem iratkoztál fel ingyenes hírlevél tanulmányunkra, hajrá:

www.uptownnyelviskola.com/index.html

 

Címkék: francia olasz nyelvtanulás német orosz nyelvek japán spanyol angol nyelv kínai nyelvoktatás

A bejegyzés trackback címe:

https://uptown.blog.hu/api/trackback/id/tr462279024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisneteri 2010.12.13. 21:24:47

Szioka Én szeretnék megtanulni beszélni németül. Mindenki csak angolul szeretne, de szerintem kkőzeli ország nyelvét is megkellene tanulni és igaz én már 49 éves vagyok de megprobálnám elkezdeni, napi fél -1 órát szánnék rá.

Uptown Timi · http://www.uptownnyelviskola.com 2010.12.13. 21:41:58

@kisneteri:
Kedves Teri!
Ez nagyon jó hozzáállás, hogy napi fél-1 órát szeretnél rászánni. Én is mindig ezt tanácsolom, hogy inkább naponta csak 15 percet, minthogy heti egyszer 1-2-3 órát. Sokkal, sokkal többet ér.

Hasznosság szempontjából mindenképp az angolt javaslom - bármilyen elcsépelt is. Az angolon kívül a spanyol, kínai, talán még a német az, ami hasznos.

Viszont azzal nem értek egyet ilyen szempontból, hogy valamelyik szomszéd ország nevét megtanuljunk. Azt inkább csak hobbiként. Ha valamire akarunk jutni, akkor a fenti nyelvek valamelyikét kell beszéljük.
süti beállítások módosítása